Parkeringsbot och lagad fot!

Igår satt vi på Skeria (skellefteåtjejerna som vi kallar oss) och läste på inför tentan. Dock hade jag inte nog med parkeringspengar och ni vet "Q-park" är inte att leka med! Om man trodde att tomten var den som kunde se allt så skulle man bara våga ställa sig på en p-ruta utan att betala för då är dem där, parkeringstanterna!!
Därför satt jag i fönstret och hade stenkoll på min bil i hopp om att ingen skulle lappa den men tillslut gav jag upp: "Det är väl inga lapplisor ute nu, det är ju för fasen svinkallt ute!" utbrast jag och så blev det, ingen lapplisa = ingen lapp = Mollie får några julklappar iaf!!

Efter att ha hämtat là familia åkte vi återigen upp till stan och där hade jag stämt möte med "fixa-foten-doktorn" som lade den i rätt läge och förklarade att jag hade fel i typ hela min kropp - great! En graviditet kan tydligen stöka till en hel del i kroppen. Han var nog den flummigaste kiropraktorn jag har träffat men också den häftigaste. Någon sorts psykolog-kiropraktor. Han visste att jag hade fått barn bara genom att känna på mina ben, han visste vilken sida jag låg på i sängen, att jag har lätt att träna, hur jag sitter med fötterna osv! Antingen är han synsk eller en förbaskat bra kiropraktor!!!

Nåväl, sista stoppet för dagen blev hos Mollies faster som fyllt år. En liten blomma, fika, bus med de små är sammanfattningen och sedan bar det av hemåt för en kväll i lugnets tecken (hej hå, fick jag med allt?)

Nu ska jag fortsätta läsa de spännande böckerna om utvecklingspsykologi och om Freuds teorier om den orala/anala fasen. Visste ni tex att enligt freud kan man få städmani om det går fel i den anala fasen (den har jag klurat på ska jag lova!)


Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDRAS OM DET ÄR MITT FEL ATT DET GICK SNETT I ANALA FASEN MED TANKE PÅ DIN STÄD(MANI)HYSTERI? Kram, Mamma

2009-12-17 @ 19:43:01
Postat av: Frida

Det tror jag nog haha!!=) Mamma, det är BARA en teori=P



kramar

2009-12-18 @ 12:39:16
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0