Mamma - Congratz!

Psykosoci...vad sa du för något? Jaha - prov på det? Nej, men det är lugnt jag kan det där med psykosoci....ja -det vi skulle ha prov på!

Herregud, frugud och lilla söta sonengud, hur ska detta gå? Vår kursledare "Bengan" har varit så gullig och lagt ut instuderingsfrågor till tentan efter jul men ett facit på det TACK! Imorgon ska vi träffas vi tre som är kvar av vår studiegrupp (från början 5) och slå våra o(kloka) huvuden ihop för ingen av oss verkar fatta nada men...det är ju imorgon det! Nu sitter jag iaf och trimmar hjärnan med upphetsande ord som "kontext", "situerad" och "modiering" - yippikaieyy!!!

I afton kommer halva tjocka släkten hit och fikar, min mor fyller år idag - var det 25? (det är ju snart jul!) Stort GRATTIS på dig mamma iaf!


Kommentarer
Postat av: johanna

så mysigt med fikafrämmande:) Frida, jag ber om ursäkt för att jag inte mailat det vi skrev på skeria sist. Skämms! Jag gör det nu istället, så då har du det ifall du vill kika. Det är ju inte säkert att vi har så bra svart men ändå:) Jag försöker intala mig själv att det kommer så galant på tentan så du behöver inte oroa dig! vi ses imorgon. vilken tid ska vi säga? halv 9? kram på dig!

2009-12-14 @ 14:18:15
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: mamma

Man tackar och bockar! Kramizar till er alla, Momme

2009-12-14 @ 17:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0