Lördagsnöje!

Vi har spenderat en heel Lördag hemma och bara hemma! Själv tycker jag att vi slösar bort helgen om vi bara är hemma men genom att sysselsätta oss med städning, bakning, besök och en långpromenad så gick det faktiskt riktigt bra!! 

Ikväll kom Sandra förbi och likaså johanna, krister och Lucas. Mollie är såå kär i Lucas och hon blir så fjantig i hans sällskap. När främmen skulle bege sig hemåt gick Mollie och hämtade sina ytterkläder för hon ville promt följa med Lucas hem ;)!!

BtW! Idag är det lördag = "frossasåmycketfettochsockerdukandagen" för sedan börjar allvaret igång igen och den 4:e veckan utan socker och slisk! Vi ska se den 3:e Johan Falk filmen ikväll trots att jag tyckte att det var så ironiskt att alla ser dem just nu (att det hade blivit en grej) men jag måste erkänna att även jag har trillat ner i "Falkfilmsträsket" GO "Lisa" !!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0