Julemys!

Julmys är kodordet! Ikväll har vi pimpat upp den hög av saker som låg inne i tvättstugan och som har retat upp mig på varenda gång jag varit där med dammsugaren. De är nu prydda med juligt papper och rosetter och kallas numera för julklappar. (plötsligt stör jag mig inte på dem trots att dammkossorna slagit läger därbakom). Det har klippts och klistrats, tappats saxar och kastats tejprullar mellan varandra. Fastnat tejp under sockarna och klippts i bordsduken. Med julmusik i bakgrunden och med kaffekoppen i högsta hugg kommer julstämningen som ett brev på posten! Vi har tittat på bilder från när lillan var riktigt liten och skrattat åt hur "rolig" hon faktiskt såg ut. Först nu förstår vi varför BVC-sköterskan var så bekymrad över hennes huvudform då vi själva tyckte att hennes huvud var såå perfekt! Vadå platt? Inte ligga så mycket på rygg? Att hon nötte bort allt hår och fick en stor flint i bakhuvudet gjorde ju inte saken bättre;)!!

Hon är iaf världens finaste (flint, plattskallig eller ej!=)


 

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0