I stridens hetta på tradera!

Igår fick jag en sån här "shoppajättemycketkläderpåtradera" - upplevelse och till min stora förtjusning vann jag bara på dem kläder jag verkligen ville ha! (i stridens hetta råkar det lätt dimpa ner lite annat smått och gott i shoppingbagen). Jag hittade en superfin blårandig villevallaklänning men efter att ha suttit och svettats, bjudit ikapp med någon anna girig person och nästan slagit sönder datorn för att hinna skicka iväg nya bud så blev jag rasande när jag inte vann och fick en stor klump i halsen, ni vet när man är riktigt besviken över någonting. Jag har ju redan köpt ett par jättefina strumpbyxor som skulle passa bra till klänningen! Men....sedan gick jag in på "villervalla" s hemsida och ser att klänningen auktionerats ut för mer än själva inköpspriset mohahha - skadeglädjen är den sanna glädjen!! Tji fick den giriga personen! (själv kan jag inte direkt påstå att jag är girig då jag handlar kläder till lillan i sinne och tvingas sedan leva på bröd och vatten fram till löning!)

Då vet ni vad jag gjorde mellan 18-21 igår kväll!
Här kommer lite bilder på några av mina favoritfynd:


 1. Jättesöt klänning från danska "Katvig"
2. En tuff t-shirt "Me&I"
3. Jeanskjol "Villervalla"


Me like!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0