Här kommer alla tänderna på en och samma gång!

Aha! Mollie har inga prickar trots att pussgurkan och prickigkorven tindra gosat upp henne rejält men fyra kindtänder upptäckte vi i afton är på väg upp vilket kanske kan vara orsaken till den höga febern, diarrèn, dreglet och att lillan ätit så dåligt (läs: skrikit utöver sig när hon satt tänderna i en husman). Vi hoppas på en bättre dag imorgon! Nu ska jag bara lata mig framför TV:n och hoppas på att någon där uppe slår på värmen igen . jag förstår inte varför men konstant frossa är en förbannelse jag lider av. Idag kom frossan som en blixt från klar himmel och jag fick lov och ta på mig jackan (inomhus) hos Bea för att jag hackade tänder så mycket (weird?)


Aja, hurvas och sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0