Familjemys är alltid mys!

"Hej Annlou! vi är hos er och vi har satt på kaffet, vill ni komma hem på en fika?"

Fredde ringde mig på jobbet idag och förklarade att vi var bjudna på fika hos PappaAnnlou kl. 14. Det han också (tydligen!) sa var att jag skulle ringa Annlou och bekräfta detta. Vi åkte , efter att jag slutat jobba, gladeligen hem till PappaAnnlou men ho-ho?!? De var inte hemma så vi satte på kaffet och ringde hem familjen på lite fika - MYS!

Efter att ha umgåtts ett tag med ena familjen åkte vi raka spåret hem där mamma och anders snabbt var på plats. Jag och mamma brummade iväg och hyrde 4:e "Falk-filmen" och råkade givetvis halka in på en pizzeria för lite Söndagsnyttigheter. Mollie spelade ut hela sitt register (som vanligt) men visade en helt annan sida av sig själv när det var dags att möta "John Blund". Ärligt talat så tror jag de har hamnat i en konflikt eller så håller sömnpulvret helt enkelt på att ta slut - det är ju trots allt lågkonjunktur! (..eller så startade ledsamheterna vid nattningen sedan hon börjat på förskolan!)

Klockan är bara kvart över nio och vad tror ni - sätta upp julgranen kanske? Jo, det får nog bli så!



*Nattinatti*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0