brottningsmatch mellan relapparna!

Visst är det konstigt att jag varje år ska envisas med att brottas med halva skellefteås invånare på mellandagsrean trots att jag egentligen aldrig ska ha/behöver något just den tiden på året. Det är nästan så att man måste köpa en sak bara för att lappen därpå är röd (spelar ingen roll om det står 10.000 ;- men det är ju trots allt rea). Mina söndertvättade flanellpyjamasbyxor fungerar alldeles utmärkt i dessa insnöade tider men ändå står jag inne på "Gina" och svettas för att försöka tränga ner min rumpa i ett par jeans som då är minsta två stl för små (bara för att alla andra tjejer gör det) "Åh de kostar bara 700:- nu, i vanliga fall kostar de 750 - vilket kap! Nåväl, jag fyndade faktiskt lite hårprodukter på Hufvudsakens årliga utförsäljning och min "ska vi kika lite på fotbollskor" resulterade i ett par nya fotbollskor typ tusenlappen dyrare än vad jag för tillfället har råd med och på något konstigt sätt lyckades jag få med mig en tub spackellim till dem också!!



Nej hörreni nu ska jag vandra in i studiernas värld en stund innan sängen ska få göra sitt! Lite bilder kommer imorgon (har haft ett litet gräl med kameran ikväll så den får gott ligga kvar i lådan och tänka över sitt beteende tills imorgon!)

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0