Bölfia!

Nu har jag suttit i bölat i cirkus 2 h och min sambo har suttit och skrattat under motsvarande tid (åt mig som suttit och bölat alltså!) Jag klarar verkligen inte av såna här program där de riktigt lockar fram tårarna som i floder forsar nerför kinderna! Att jag sedan sitter och piper och snyftar en kvart efter att inslaget visats gör ju inte saken bättre och fredde skrattar då inte mindre!! Nej, tacka vet jag skräckfilmer och action!!

Mollie är då en som inte skrattar ikväll för hon har nämligen feber - och den stiger! Fredde blir hemma och våra planer på att vara här hemma och plugga inför tentan gick i kras. Tack vare världens bästa studiekamrater så ordnar det sig alltid och Bea får vara värdinna imorgon!=) Go go tentaplugg!!

Nu ska jag slå in lite luleklappar och sedan väntar John Blund (han har redan väntat för länge)

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack igen för en supergo´födelsedag och krya på er! Lill-troll var verkligen eländig igår men ändå busade hon till det emellanåt. Kramar till er alla, Momme

2009-12-15 @ 06:11:36
Postat av: Helena

Skickar "krya-på-dig"-hälsning ill Mollie.

Kramar från faster och kusin

2009-12-15 @ 08:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0