Vad sa du att du sa sa du???

Yes, nu har jag bara 3,5 års tid av studier framför mig innan jag förhoppningsvis tar min lärarexamen!=) Jag har numera förvandlats från ett nervvrak till ett stort psykbryt då jag hör röster i huvudet efter all information:

" bla bla bla hittar du på studentwebben"

" Det kan ni läsa mer om på vår sida" (vilken sida var det?)

" Kurslitteraturen finner ni på bla bla bla (vilken sida då sa du?)

"Anmälan till kurserna kan ni göra på bla bla bla" (göra vad sa du?)

Skjut mig någon! Femhundraelva olika sidor att hålla reda på med lösen och inloggningsuppgifter? Någon som vill anställa en totalt "IT-kunskapsbefriad" person ändå??

Till råga på allt ska jag sitta och fånsmila in i en webbcam emellanåt för att sedan komma på mig ha ett stort salladsblad mellan tänderna eller en kuse i ena näsborren! Men....jag ser fram emot utbildningen och med mina stödpelare Johanna, Lina och Bea kan det inte bli bättre!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vilket klockrent inlägg. Det är som sagt tur att vi är flera som kan hjälpas åt!:) Det kommer nog att gå hur-bra-som-helst. I promise!:) Kram på dig!

2009-08-27 @ 15:06:08
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha, du är king Frida! Vi kan ju intala oss att det ska gå bra :) Bättre 4 virrpannor än 1 ensam ;) Kram

2009-08-27 @ 20:31:48
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: mamma

Du har fixat allt annat så det här blir en barnlek när du kommer in i det. TUMMEN UPP LILLAN!!! Kramar till er alla, momme

2009-08-29 @ 02:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0