ComeBack!

We`re Back! Jag, Mollie och bloggandet alltså! Vi har hunnit med ett bröllop (nej det var inte vi som gifte oss - han har inte ens friat än), bad, shopping, kalas och mycket mer som jag gärna delat med mig av men det skulle ta lite tid (tid som jag förövrigt har brist på) men lite bilder ifrån bröllopet ska ni få iaf!



 << Och...där gick Fredde upp med en annan kvinna till altaret FÖRE MIG!

   (bröllopsparet ville inte synas på webben så ni får oss istället=P)

och.....

 << såklart lillan som skiner upp vår vardag!!!






Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska ju att jag skulle skriva här och då blir det väl lite klockrent att "kommentera" just detta inlägg :) Det var trevligt att träffa dig på bröllopet :)

2009-08-04 @ 10:27:57
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0