Middag hos Frida & Fredde

Vem tog tiden? Vi hann ju i princip bara sätta oss vid middagsbordet (hos grannarna F&F) innan det var dags att bege sig hemåt igen! Men...otroligt trevligt hade vi iaf och magmusklerna har jobbat bland skrattatacker och godistuggande så nu är jag "fit for fight" inför jobbet imorgon (eller så kommer min paltkoma att hålla i sig och väckarklockan får lov att HOPPA på mig för att få mig att stiga upp imorgon bitti?). Jag ska iaf försöka få mig isäng nu så att ingen trafikolycka inträffar på vägarna imorgon men för säkerhets skull - håll er inne!!

Vi försökte oss på en liten bild innan vi traskade iväg till grannarna men....

 Jag:  "Mollie titta på pappa!"
Mollie: "Åh, massa skor, dom vill jag äta på!"


 Jag: "Men Fredde sjung Imse vimse..."  
Fredde: Det blev inge bra Mollie såg så sur ut"

 Jag: "Men Fredde du måste ju sjunga och vifta med armarna ju!"
Mollie: Åh en massa skor dom vill jag äta på"

 Jag: "Hann du ta kort?" 
Fredde: "Nej, ditt huvud kom inte med"

 Jag tänker: "jamen stå upp då unge så vi får ett bra kort någon gång!"





Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej:)

Jag har varit & försökt få fram schemat, men det går inte för mig heller. det finns ju inget plus-tecken att trycka på som du sa. har du fått dig fram till rätt ställe & hittat schemat?

Kram!

2009-08-16 @ 17:55:08
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej! Längtar redan till nästa blogg. Kramar till er alla, Momme

2009-08-17 @ 05:05:37
Postat av: johanna

ja, det känns riktigt kul & spännande faktiskt:) vi får väl göra det då antar jag:) Kram!

2009-08-17 @ 19:36:31
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Haha typiskt! Alltid svåra att fota ;)

2009-08-18 @ 18:51:12
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0