Big Problem!

SMACK - en smäll i ansiktet av trollie och såå var mamma vaken! Vi har inte sovit så bra på sistone (sedan Mollie börjat komma över till vår säng) för denna lilla bebis kan verkligen konsten att snurra runt, sparka pappa i ryggen, slå mamma på halsen, halverst ligga utanför sängen, krypa upp på ens huvudkudde = putta ner en i sängen, sätta sig upp i sömnen och grina etc etc. Till råga på allt så vaknade jag av ett konstigt dunkande inatt och det var Mollie som stod på alla fyra och dunkade huvudet i sängramen (i sömn eller inte?) men så livat som det är i vår säng nuförtiden har det inte varit sedan lillan kom till jorden vill jag lova=)!!!

Jag tror att det blir lite omskolning och en "dufårintelängrekommaöverpånattenregel" måste införas för att bli spöad av sin lilla bebis varje natt är ingen lek!!!


  
                                                              Mollie i paradiset med åtta små valpar


Tusen miljoner mamma och Carina för den goda maten igår jag är mätt än! Och mamma....vi behöver inte äta kött à 169 kr/kilot för att vara nöjda men gott var det!!

Kommentarer
Postat av: Nina

haha tycker du jag ska köpa bilen?;D

lillplutt-Mollie=) jag vill också leka med valparna :]

2009-08-23 @ 11:39:55
URL: http://ninalundmark.blogg.se/
Postat av: Linnéa

åh vad söta! :)

2009-08-23 @ 12:15:30
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-08-23 @ 12:17:20
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0