Fullt upp!

Men hejs svejs det var inte igår! Om ni undrar varför jag nuförtiden halkar efter med inläggen så kan jag tala om att jag har fullt upp med att jaga en 11-månaders bebis här hemma, försöka hålla någon ordning sånär ordning, renovera, ordna inför skolan, fynda dagiskläder på tradera och umgås med nära och kära så vi har minst sagt någonting att göra heela tiden. Varför jag har en stund över nu? Jo...Mollie sitter och slickar på en slev samtidigt som jag väntar på att pajdegen ska svalna i kylen. Fredde stack iväg på konsum en sväng (eftersom att vi glömde hälften av varorna när vi promenerade dit i förmiddags). I afton ska jag jaga läderboll på Nyborg innan vi ska alliera oss med halva tjocka för en mysig kväll à mat och presenter till Anders & Vickan som fyllt år!


  



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: elin

Låter verkligen fullt upp! ;) Men trevligt att ni har tid för brudsnack och bebismys ibland också! Tack för senast! :)

Mollie, vilket charmtroll alltså!! ;)

2009-08-22 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0