God morgon världen!

Hej svejs igen bloggen (bloggläsarna) ! Jag sitter här och gäspar fast klockan snart är tio och jag varit uppe sedan sju men John Blund vill verkligen göra mig sällskap och en kamp att låta honom vänta till ikväll (typ 01.00 då jag slutat jobba) börjar irritera mig A LOT! Trollan den rackarungen måste ha tjuvlyssnat igår när vi bestämde att jag skulle gå upp med henne på morgon för lillan som i vanliga fall sover till 9 ville stiga upp kl sex - GREAT! Med morgonrufs i håret hasade jag mig upp och satte henne på lekmattan i vardagsrummet (det har ju funkat förut) men sladdarna till telefonen, telefonen, mobiltelefonerna, toalettborsten och lampsladden var betydligt roligare!

Om man vill veta var man har henne så finns det bara en plats...

 

                           
                                        "Overcomb or not overcomb - that`s the question!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockan 6 är en bra tid för små barn att stiga upp, sen somna klockan 7 på kvällen och sova hela natten utan ett pip. Funkar inte alltid men så småningom

2009-08-29 @ 14:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0