Svar på kommentar:

Vad roligt med en sådan kommentar det var längesen ;) Nu är det ju så att jag (i och med bloggen och alla kommentarer) har lärt mig att alla är, tänker och gör olika vad gäller sina barn och rutiner och eftersom att vi har världens gladaste trollunge så tror jag inte att hon mår dåligt av att somna kl.20.00 och vakna kl. 06.30 för att sedan somna om till nio igen! Själv tycker jag att det har varit underbart att få tiden på kvällen och samtidigt en skön sovmorgon=)! Men som sagt, alla är vi olika och var och en måste ju få hitta sina sätt och rutiner=)!!

Ha en bra dag allihopa nu ska vi bege oss upp till stàn och pplundra "stånden" på mat innan jag beger mig ner till Umeå för att sparka boll.

Kommentarer
Postat av: Bea

Meeen, typ exakt så sover Thea också :) (+ en stund på em)

2009-08-30 @ 11:05:40
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Elina

Låter som en perfekt rutin, vem vill kliva upp kl 6 på morgonen? ;)

2009-08-30 @ 13:21:46
URL: http://Elinastenberg,blogg.se
Postat av: Anonym

Det var ganska mycket ironi bakom det med att stiga upp klockan 6, fattar du? Men att de somnar tidigt på kvällen är ju super skönt.

2009-08-30 @ 14:40:26
Postat av: Nina

sv. Du kan ju int gissa när jag redan skrivit ut svaret pucko;) Hahaha men du vet att barnvakt går alltid fråga mig om=)

2009-08-30 @ 14:48:49
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0