Renoveringsuppdatering

Jo...jag har ju faktiskt lite att berätta angående renoveringen här hemma (bilder kommer) och det blev supersnyggt med golvet! Nu fattas bara lite mysdetaljer som tex gardiner, ljuslyktor och tavlor men vi är på god väg! Eftersom att i proncip hela min familj ständigt kommenterar att vi inte har någon väggklocka så har jag beställt en och en "big one" dessutom - supersnygg på "Mikabo". Hittade även ett väggord som borde dimpa ner i brevlådan vilken dag somhelst nu "Home Sweet Home" från "unikdekor" och till hallen en möbel i ek som jag ska måla vit, även den ifrån "Mikabo". =) expediten i möbelaffären påpekade att det är lite svårt att måla en ny oljad ekmöbel så vi fick köpa butiksexet till ett billigt pris istället - perfekt! Nu ska jag bara få Fredde att montera upp alla de spotlights som jag vill ha över hela huset, på sängramen, i fönstren, på altanen, i hallen, under köksskåpen etc etc...=) Men fint blir det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0