Mammaledig

Nu har jag varit "mammaledig" sedan igår förmiddags då vi släppte av Trollie hos "PappaAnnlou" för att sedan själva uträtta lite saker och ting. Jag åkte (på sommarens varmaste dag) iväg till Umeå och jagade läderboll i 90 minuter vilket kanske inte är ett TIPS om man redan är en otrolight varmlivad person läs ribriken:

"Jag trodde jag skulle dö"

(skämt å sido men svettigt värre!)

Fredde passade på att "bona" om golvet (på sommarens varmaste dag)  vilket han fortfarande höll på med när jag kom hem igår kväll, vilket han fortfarande höll på med när klockan slagit tolv och vilket han också gjort sedan halv åtta i morse! Det går egentligen ganska fort att lägga golv men i detta hus finns sjuttioelva olika vinklar och vrår som måste kapas efter så det går nalta trögt ibland=P

Nu ska vi snart åka upp till stàn och träffa vår lilla skatt (abstinensen är olidlig nu) och vad dagen har att erbjuda får vi se - ni lär ju få veta iaf ;)!

 
                                                                            En liten tjuvtitt! 

Kommentarer
Postat av: Sofia L

Det blir ju skit snyggt de där.. ska bli kul att de det live! Visst ses vi imorn?! :) Ha en bra söndag!

2009-08-09 @ 18:34:49
URL: http://soffiloffans.blogg.se/
Postat av: Lina Ståhl

Tjena! Japp, det blir skolbänken för mig i höst också :) Kul att det är fler som tänkt likadant! Skrev just till Johanna att jag nog ska köra bil den 26:e så om ni vill hänga på så kan jag hämta upp er :)

2009-08-11 @ 19:07:03
URL: http://linuld.blogg.se/
Postat av: Ann-Lou

Det blir jätte snyggt, och jag är bara sååååååååå avundsjuk. Kram

2009-08-12 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0