Ingenting att göra idag?!

Det är Måndag (ifall ni inte visste det då), det är två dagar kvar innan skolstart och vi har INGENTING inplanerat idag - känns verkligen skrämmande! Fredde hjälper Ante att ta ner förtältet i Bureå, lillan sover och själv har jag säckat ner mig i soffan med en kopp kaffe i stillhetens tecken. Jag vaknade imorse av att trollan satt i sängen och pratade med nallen hon fick av sin farmor när hon var liten - hur söt får man vara? De hade verkligen ett intimt samtal och hon såg så förstående ut Mollie så jag stod och tjuvlyssnade ett tag innan jag stapplade in och pussade henne gòmorron!


 


Nu ska jag försöka se lite av "våra bästa år" innan husfriden är över då Trollie vaknar och Fredde kommer hem=)

Kommentarer
Postat av: Lina Ståhl

Tjena Frida. Närmar sig skolstart :) Tänkte skriva att jag kommer till dig och hämtar typ kvart över 6 på onsdag. Visst är det på grundgatan du bor? Jag har ju bott där bredvid så jag vet ju hur det ser ut där, men inte vilket hus du bor i?

2009-08-24 @ 21:01:48
URL: http://linuld.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för bloggarna! Kramar till er alla från momme.

2009-08-24 @ 22:53:22
Postat av: Helena

Men Frida... inget att göra??? Vi hittar ju gärna på nåt! Alva tycker om när Mollie kommer på besök!

2009-08-25 @ 09:33:53
Postat av: Lina Ståhl

2009-08-25 @ 12:27:43
URL: http://linuld.blogg.se/
Postat av: Lina Ståhl

Jag fick inte med något i förra inlägget, rackarns dator! Men du kan stå utanför ditt hus bara... jag tror nog att jag hittar :) Kör väl runt gatan ett varv så ser jag dig nånstans :)

2009-08-25 @ 12:29:20
URL: http://linuld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0