Vår dag i stora drag!

Imorse vaknade jag av ett stånkande, flåsande och stönande inifrån trollans rum så jag gick in för att se vad lillhjärtat höll på med och där ligger hon och brottas med "bäver" för att försöka ta sig runt på mage haha det är INTE lätt att vara liten ;) 06.30 var klockan då och vår dag började. Jag renbäddade och startade en maskin för att sedan fortsätta med en dammsanering av alla golv. Vid nio kom Johanna och Lucas som har gjort oss trevligt sällskap idag.

Snart kommer Fredde hem så vi ska slänga ihop något ätbart till middag då min mamma och hennes man kommer hit för att äta och mysa med Mollie under tiden jag är på "inredningsparty" och Fredde hänger med grabbarn på bio. Det är vår dag i stora drag.

Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0