Underbara liv!

Underbara liv!! Jag ska ägna detta inlägg åt att hylla min bästa vän/kille/sambo och min otroligt underbara lilla dotter som förgyller mitt liv varje dag!!!

 Fredde min andra hälft är en underbar person som helt enkelt är för bra för att vara sann! Han är helt klart min bästa vän och lika galet tokig som jag är. Andra sidan är han en lugn och mogen person som gärna lyssnar när mamma Frida kommer med sina problem! Hur många pappor tar frivilligt på sig att stiga upp på natten med barnet och påstår att det är för att han vill det? Eller varför inte ställa sig och baka "bråttombullar"  tidigt en söndagsmorgon för att sedan bjuda, i det här fallet då, mig på frukost? Kliva upp extra tidigt på morgonen för att hinna stöka undan lite före jobbet och lämna sista brödfralleskivan åt sin sambo för att själv knapra knäckebröd??  Nej, jag är så bortskämd så bortskämd så honom håller jag hårt i!!

Mollie då..den vackraste lilla ängel jag vet (säger inte alla mammor så?) men det är så jag känner och att vakna upp till ljudet av lillans "Dadadada - prat" varje morgon gör det lätt för även den tröttaste mamma (jag själv tex) att kliva upp och påbörja en dag i busets tecken!!





Sköt om er!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vänta bara tills hon börjar skolan, då måste man ALLTID stiga upp 7, hur ledig man än är suck och då har de dessutom slutat jollra i sängen, då kommer de och säger "MAMMA! Jag hörde nog allt att din väckarklocka ringde, varför har du inte stigit upp" Har jobbar helg och är trött, därav bitterheten ;-) För övrigt är jag glad om någon gjort kaffe åt mig när jag stiger upp, så håll hårt i din bakare!

2009-04-20 @ 11:02:54
URL: http://thewicked0ne.blogg.se/
Postat av: mamma

Goa Fredde! Men du e´go du me´. Kram till alla, Momme

2009-04-22 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0