Mys i soffan!

Nu sitter vi och myser i soffan jag och min andra hälft framför hockeyn och matchen mellan Färjestad - HV71 . Det känns så underbart skönt att ha hunnit med alla sysslor här hemma och Mollie sover när klockan är sju! Toaletten får vänta tills imorgon innan den bekläds av klorin och andra rengöringsmedel och dammtorkningen likaså!

Vi hade tänkt ta en städdag jag och Mollie eller hur var det nu? Mollie kräks och dreglar ner golven och mamma städar =)!! Dock kom en liten fågel och viskade i mitt öra att vi hade bestämt date med Lisa idag så vi sopade av bilen och brummade iväg mot sta`n där myspys, mat och tjatter var Temat!
Efter att ha hämtat upp pappsen på jobbet gjorde vi Solbacken osäker då vi bland annat införskaffade en hoppgunga åt Mollie.

Imorgon spelar vi cup i Skelleftehamn och sedan kommer mina syskon då den efterlängtade syskonfesten ska bli av. Singstar, Rockband och Buzz är vad kvällen kommer att bjuda på (efter knytis med goda pajer dvs ;)



                                                        Lyssna och njut!


Puss och ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Carina

Passa på och slappa ikväll du! Jag/vi kommer och hejar i morgon......åtminstone klockan 12.00! Lycka till! Kram moster!

2009-04-03 @ 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0