The Reflux Is Back!

Halloj! Nu har vi återigen varit inne med Mollie på barn för det jag trodde kanske kunde vara någon tand som spökar var nämligen inte någon tand som spökar utan THE REFLUX IS BACK! Så därför rullar nu medecinkarusellen igång igen med Zantac morgon och kväll!

Efter vistelsen på lassa åkte vi iväg på badhuset med de små (jag, josse & Vera) och frossade i fikadiskens delikatesser (barnen fick bada lite också när vi ändå var där).  Skämt å sido det var mysigt med bad IGEN men nog är det fikat efteråt som "Lockar" ;) !!!

Jag slängde ihop en köttfärssås till middag och sedan lämnade jag min älskade familj för att åka upp till stàn och entra planen på kvällens fotbollsträning. När jag kom hem hade Fredde kokat te och brett mackor så därför har jag inte rört en fena (eller var det en fot?) sedan hemkomst och det tänker jag ifortsätta att INTE göra, inte fören jag ska hasa mig isäng iaf vilket är typ.... NU!




 Försökte filma Mollie i sitt esse med "Bäver" men ni får ett smakprov på hennes kräkfärdigheter istället ;)!!


Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Louise

Nej men stackare (mollie alltså, inte bävern!), vad tråkigt!

2009-04-03 @ 14:02:09
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: mamma

Lite synd är det allt om Bäver oxå! Han hade väl inte gjort nå´t? Vad duktig Trollan är på att vända sig. Myskul film, så´na tar vi gärna fler av!!! Kram till er alla, Momme

2009-04-03 @ 15:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0