Inredningsparty

Nu är jag hemma igen efter kvällens festligheter rättare sagt det inredningsparty jag blev bjuden på. Nog kliar det i fingrarna när man tittar på alla fina saker men drar man blicken till prislappen så domnar ens tanken på att köpa saken bort och IKEA:s sortiment verkar inte vara så tokigt ändå :) !! Konstigt nog har vi nästan ingenting hemma ifrån IKEA , ja det skulle vara hyllan i Mollies rum då,  ni vet den här expedithyllan som alla mammor och pappor köper till sina barns rum i hopp om att den ska prydas med leksaker (de brukar dock oftast ligga på golvet nedanför hyllan=P?!).
(Om ni vill kika på sakerna ifrån partyt så finns de på hemsidan:
www.innerum.se )



   
                                                          

Min kära mor och Anders har skött lillan ikväll och de har troligtvis torterat trollet med diverse kittel och bus för de var så jag lämnade dem. Mollie svarade bra på medecinen och är sitt "gamla" glada jag igen och livet är en fest varje dag ;)
Imorgon blir det som sagt bad (jag känner hur jag upprepar mig) och jag tror att trollet ska få inviga sin nya baddräkt som jag fyndade på klädbytardagen.

BTW! Här är lite av det jag köpte på bytardagen ..



   
Mollies första par skor, en baddräkt och en mysdress i ROSA såklart ;) !!





Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för god mat och mysigt sällskap!!! Kram till er alla, Momme

2009-04-06 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0