"Bitterfittan"

Nej nej nej det var INTE en padda ni såg skvalpa omkring i barnpoolen i förmiddags det var bara jag (igen) ! Med en aningen förliten bikini (wonder why?) och tigerränder fulla maggen satt jag återigen i "gula poolen" och log åt andra mammor och pappor som betalat halva sin månadslön för att ge sina barn en dags njutning i purret (skämt å sido men visst är det förba*nat DYRT?!) Förstår ni när Trollie blir äldre och vill åka på badhuset:
"Tyvärr Mollie vi har inte råd att åka till badhuset den här månaden du vet ju att vi ska ha råd med mat också" - Skäms!!!

Men för att vara ännu mer sur och bitter så kan jag ju tala om att jag hittade en liten skalbagge sittandes på sängkanten imorse. Antingen är det en jäkligt pervers liten bagge som tagit första parkettplats till vår säng eller så har den ingen annanstans att sova och hoppas på en plats mellan mig och Fredde men ser ni "den gubben gick inte" ! Jag spolade ner den lille skiten i toaletten och kollade noga efter att h*n verkligen dog! Sedan började sovrumssaneringen som hette duga för jag var säker på att den hade hela sin lilla skalbaggefamilj sittandes i någon vrå i väntan på att inta en plats i vår säng men det var dock den enda jag hittade *pust*. I panik ringde jag min mamma (jo, jag ringer fortfarande mamma i alla krislägen) för att höra hennes lugnande röst men...jag är ändå på min vakt!!!

Och....idag har jag varit så ootroligt trött och middagen fick jag inte ens i mig för jag mådde så illa så ingen träning ikväll (weird!) men skönt att få sitta ner för en stund efter ännu en "flängdag".



  
                                                     Ha en SKIT - skön kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0