Hej hopp stopp!

Men hej hopp stopp vart tog dagen vägen!?? Jag har varit i Boliden halva dagen och sparkat boll så familjen har jag knappt sett röken av! Vi gick ut på dagen och pysslade med diverse "bordeegentligenhagjortsförlängesen - saker". Jag rensade bilen på några kilo sand och skräp i hopp om att den ska börja dra mindre bensin och sedan brukar man ju bli något rikare på "cupen" då jag idag tex gjorde en vinst på HELA  2,50 :- som låg gömt under ett säte!!  Fredde den lilla hustomten städade undan lite i garaget så nu rymmer vi att ställa in ännu mer skräp där - smart va??

 Tyvärr har jag inga bilder från dagen men en skön bild från förra sommaren då jag städade/tvättade bilen. Det spelar ju ingen roll för enda skillnaden är ju att Mollie då låg i magen och jag vägde cirkus 20 kg mer!!





Nattinatt!!

Kommentarer
Postat av: monkan

Gud så stor hon har blivit lilla skrutten =)

Ge hon en stor puss från mig =)

2009-04-27 @ 08:59:46
URL: http://monikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0