Första tanden!

Hej hå! Min närvaro vid datorn har minst sagt sinat då de senaste dagarna har fyllts till bredden med diverse hälsapå, habesök, städarent och gulligulla-aktiviteter!
Kvällarna har varit betydligt mindre upphetsande då Trollan varit så ooootroligt ledsen vilket jag direkt relaterade till den E11:a med snor som går mellan hennes näsa och mun, hostan `a la cancerkurt och hesheten som tystar hennes redan ldämpade röst men ack så fel jag hade! Igår upptäckte Sofia en liten vass vit sak som börjat tränga fram genom lillans tandkött och viss fasiken är det en TAND! Tacka gudarna för Alvedon som iaf har gett oss några timmars sömn de senaste nätterna!



Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Stoppa tuttarna i kylskåpet (om hon gillar att ha tutte alltså) på natten när de är ledsen byter man bara till en kall, det i kombo med alvedon funkade rätt bra på mina damer :-)

2009-04-17 @ 00:13:38
URL: http://thewicked0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0