Mollie hjärtar Jullebullen!!

I morse, närmare bestämt, kl. 07.55 ringer Malin pigg och alert och undrar om vi ska hitta på något idag. Jomen hej och jäsp tyckte väl jag som skyndade mig upp för att hinna in i duschen innan de anlände vid nio. Så roligt att få träffa lilljullebullen igen, han har varit sjuk så det var ett tag sen de träffades men barnen lekte (bråkade om leksaker och gnällde för att den andre råkade röra honom/henne) och vi drack kaffe och tjattrade på om allt mellan himmel och jord!







"Who`s the maniac?"

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Louise

Men så söta!:) Och som jag sagt tidigare så verkar Mollie vara världens gladaste!

2009-04-29 @ 12:34:43
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0