Lite news...

Hej!! Nu har jag lite news att komma med men inte mycket för de soliga dagarna har sett ut på precis på samma sätt som i Måndags med sol, sol och sol i sinne, barnlek, barngråt och barnleksaksfighter!!!. Igår afton (efter en dag med mammorna - tjat!) så skjutsade jag iväg mina två barn alltså Fredde som skulle ut på bus med grabbarna och Mollie till Vicky och peter under  tiden jag drog in lite cash på jobbet!

Annars så händer det väl inte så mycket just nu, jag umgås med nära och kära på dagarna och Mollie har kompisar att leka med varje dag vilket är riktigt roligt!! Kvällarna består av träning för min del, dra ner tapeter i hall och spacklai hall och kök! Därför ser vår kycklinggula tapet numera ut som en....ja, halvnedriven kycklinggul tapet - snyggt ;P!!!!

På Mollie-fronten händer saker hela tiden nu, första tanden är på väg upp, hon sitter stadigt själv, vet var både blomma och lampan är och babblar på hela tiden, "dadadadadadada" ni som känner henne vet att hon också har en väldigt gäll och skrikig röst som skär i öronen men det funkar!

Nu ska jag bege mig in i duschen för sedan åker vi iväg till Luleå för kalasfirande och en titt in på "godishuset" på hemvägen;)!!

 


ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0