Är det inte synd om mig?

Sådär...nu när jag beklagat mig "lite"...så kan jag ju berätta om det positiva i mitt liv just nu. Först och främst så har jag världens och jag menar det VÄRLDENS underbaraste sambo som städar, lagar mat, hjälper mig upp ur sängen på nätterna/mornarna, tappar upp varma bad, köper det jag är sugen påpå kvällarna (vindruvor=P), och berättar hur fin jag är, trots att jag egentligen vet vad han tycker haha, lyssnar på min klagovisa, hjälper mig på med sockar och skor och ringer 511 gpnger per dag bara för att höra hur det är med mig!. Förutom den lyxen har jag en underbar familj som stöttar mig till 110 % och som hjälper mig att förstå att jag faktiskt inte är den första gravida kvinnan på jorden=P! (joho!!).
Sist av allt så vill jag bara berätta att jag laddar stenhårt inför ikväll då det vankas derby mellan AIK-Löven och vi ska gå ut halva tjocka och äta middag i sportbaren där före - Me like!!!

Hej hopp nu ska jag få i mig lite lunch innan det är dags att kika förbi Malin och Julius en sväng ;)

(Kikar in en sväng sedan efter BM-besöket)

Kommentarer
Postat av: mallan

Tänker på dig och önskar dig lycka till med allt=) Såå spännande=) Skönt att du har många som stöttar dig!! kram på dig!

2008-09-11 @ 12:47:32
Postat av: Louise

Hade faktiskt tänkt skicka ett sms till dig idag men jag tänkte skona dig. Jag vet hur det är såhär på slutet då alla undrar ;) Vi håller tummarna för att Felicia får en kompis SNART och längtar med spänning!:) Tusen kramar

2008-09-11 @ 14:30:18
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: elin

Här kommer varma lyckönskningar! Följer med spänning, lixom folket som hälsar från ditt jobb! ;)

2008-09-11 @ 16:44:41
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Trodde nästan att det hade hänt ngt pga av den dåliga uppdaterigen;) Men du ska se att det lilla miraklet snart vill komma ut. Men jag förstår att du är less, men det är bara att tänka att några dagar till sen kommer ditt liv att fyllas med mer kärlek en du någonsin annat! :) Ta hand om dig! kram kram

2008-09-11 @ 20:21:25
URL: http://jennyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0