En tvärsväng bara...

Ikväll kikade vi som sagt förbi hos PappaAnnlou där Isac, vilket, jag också förutspått, hade en låång redovisning av hur hans nya bärbara DVD fungerar. Han hade fått "SpiderMan-filmen" och nu vet jag nästan mer om Spiderman än jag vet om Fredde haha men nog var den "cool" nog ;P. Pappa däremot var måttligt less på denna film efter att ha suttit och lyssnat på detta Stockholm tur och retur=)

Jag fick med mig en present hem, en jättefin tunika av AnnLou men jag vet inte, jag ser ju nästan lite gravid ut i den här va?? ;P



                            Mysklänning på allra högsta nivå ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Såå fin bild! :D

2008-09-03 @ 21:37:57
Postat av: Santa

Åhå, vilket fint kort :)

Nu ser bebbemagen dunderstor ut ^^,

2008-09-04 @ 17:20:48
URL: http://santantane.blogg.se/
Postat av: Louise

SUPERFINT kort!:)

Passa på att föreviga magen så mkt ni bara kan.. för tro det eller ej så kommer man faktiskt att sakna den. Nog för att jag hellre har innehållet i famnen ;)

2008-09-05 @ 17:14:22
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gumman nu är det nära=) ringer dig i helgen, saknar dig, pusss

2008-09-05 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0