Inte i Freddes smak..

Hej igen! Nu har vi nyss kommit hem och installerat oss här hemma efter en hälsa-på-sväng i Kåge där det bjöds på smörgåstårta och annat gott, Freddes lillebror fyller nämnligen 18 idag så hurra hurra för Robban!
Och om ni vill veta Freddes reaktion på de saker jag köpt hit hem så var det dock bara hallmattan som "dög". Överkastet var också ganska uppskattat men sedan tittade han på kvittot och...

"1150 spänn för en tygbit?!" ...

...blev reaktionen så det ska jag åka tillbaka med imorgon för det var ändå för stort och lilla jag tänkte ju sy in det lite men både jag och gubben tyckte att ett överkast i den prisklassen inte var värd att "göra om" utan då kan jag hitta ett nytt imorgon ;)

Doftljusen luktade tydligen "skog" och vasen a` 600:- passade helt enkelt inte in *suck* så idag blev alltså en köpardag och imorgon blir en lämna-igen-dag=I.
Nu ska vi mysa ner oss i soffan och njuta av falska toner i "Idol".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0