Bättre dag imorgon?=)

*Pust*.....Idag var ingen bra dag för min del. Jag fick en rejäl sovmorgon då lillan vaknade halv sex men som sen somnade om till kl. åtta! Dock har lillan gråtit /vrålskrikit sedan hon vaknade den tiden framtill fyra då vi satte oss i bilen för att hämta hem Fredde (då blev hon tyst, tills jag stannade bilen). Jag var så trött så trött och tårarna rann när jag körde mot stan och Freddes jobb. Jag har ingen aning om varför lillan är så ledsen och de senaste dagarna har det bara blivit värre. Jag hoppas verkligen att detta är övergående för det funkade när Fredde var hemma och vi kunde avlösa varandra men nu är jag bunden till lillan 9 timmar i streck på dagarna när hon gråter sig hes om jag lägger ner henne för att tex gå på toaletten och då överväger jag hellre att hålla mig! Att äta är inte ens att tänka på och jag har tur om någon ringer just när lillan har en paus för att samla nya skrikkrafter annars hör jag inte när jag pratar. Kvällarna är hon dock på ett strålande humör och då funkar det att lägga ner henne i sängen, likaså nätterna då hon ätit men dagarna är en kamp för lillan och det gör så ont i mammahjärtat när hon är totalt otröstlig!=(.

Nu ska jag gå och sova en stund innan lillan vill ha lite nattamat och jag hoppas på en bättre dag imorgon men oavsett så är det helt underbart att få vakna på morgonen och pussa om det vackraste jag någonsin skådat - vår lilla ängel ;)

Notis: En liten lustig sak som jag mitt i dagens kamp kom att tänka på:....

Mollie betyder: Morsk, bitter, "den trotsiga", haha ganska komiskt med tanke på hennes temprament!=P Hon kanske är en person som verkligen lever upp till sitt namn!

Sleep Tight!!

Tack föressten Vicky och Peter för en underbart trevlig kväll med god mat och "RockBand"!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Har du prövat gunga henne i en babysitter?

Våran dotter älskar babysittern och slutar skrika när man gungar henne,underbart för både henne och oss:)

2008-10-23 @ 00:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0