Utmaningen är antagen!

Jag har fått en utmaning av Johanna och....

Reglerna är följande:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
1. Jag har en enorm bacillskräck och torkar aldrig händerna på handdukar (inte ens hemma) och tar aldrig i offentliga dörrhandtag. Jag tittar dessutom ALLTID under pålägget på mackan i rädsla att det ska ligga ett hårstrå där *usch*!
2. Om Fredde skulle beskriva mig med ett ord skulle det vara "solstråle". (han glömde nog nämna mitt morgonhumör)
3. Jag har otroligt svårt för namn på låtar och kändisar trots att jag är galen i dockusåpor och skvallertidningar!
4. Jag har lite "oflyt" med djur då jag blivit biten av en häst i ryggen, hackad av en påfågel på axeln, påhoppad av en galen katt och drabbats av både mul & klövsjukan och sorkfeber.
5. Jag har ett grymt hett temprament och kan inte ta kritik, då vänder jag taggarna utåt!
6. Jag har ALLTID klankat ned på de som bara tjatar om sina barn hela tiden "booring" nu gör jag det själv =)
7. Jag nobbade Fredde första gången vi träffades för jag tyckte att "han var för lång"

Så nu vet ni det! Nu utmanar jag: Syster Yster, JohannaSanta, Josse, Emma, Louise, Sofia  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0