Charmtroll!

Imorse vaknade vi FÖRE lillan så vi hann ligga och mysa ett tag innan det var dags för att göra morgon. Vi klädde på oss och hastade iväg till Josse och Nova för en runda på staden. "Dallas" var destinationen som lockade mest så efter att ha mättat våra magar gick vi "shoppingronden" men med julafton i sikte sparade jag på slantarna denna gång.

Vi kom hem till en nystädad lägenhet (vad vill han ha ;)? och efter att ha bottnat sessan med mat la vi oss i sängen och mös/sov en stund. När vi vaknade stod maten på bordet och som ni hör är jag inte alls missnöjd med mitt val av sambo som mer än gärna uppvaktar både mig och Mollie=)

Nu ska jag byta på lillan som sover i sin babysitter och sedan ska vi mysa film med Malin, Claes och Julius.

puss och kräk!

 
 Lika som bär (charmTROLL)


Kommentarer
Postat av: syster yster

Sötnos är hon!

2008-10-17 @ 20:15:56
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nog ser jag allt en likhet! :D

2008-10-18 @ 09:30:29
URL: http://minahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0