Filmkväll hos syster yster

Igår kväll skickade jag ut min kära sambo på lite "rajraj" och sedan begav vi oss, jag och Mollie till syster yster där det frossades i godis och annat gott till klassiker-filmen "DET". Jag förstår inte att jag beger mig ut i bilen sent en lördagskväll efter en sån film men,,,vi kom oss hem iaf. Dock blev jag halvt ihjälskrämd när någon idiot står uppe på en viadukt och kastar ner en FULL ölburk på bilhuven. Det blev ingen liten smäll och inget litet märke på huven heller! Jag var så arg så arg att jag hade tänkt stanna bilen och springa ut efter de idioterna men jag kan ju inte lämna mitt lilla hjärta i bilen och tur var väl det för annars vet jag inte vad jag hade gjort!

Men som sagt....hos min syster var även Carro, Marcus och lilla Viggo på besök. Viggo och Saga är i samma ålder men de har inte riktigt kommit på hur man kommer överens med varandra då luggas och att ta av varandra sina leksaker är betydligt roligare!=) Lillan sov sig dock igenom större delen av kvällen men det märks att hon är betydligt mer vaken nu och har idag varit det heeela morgonen (tyvärr gråtandes) men jag tror att det var chokladen igår så då provar vi utan choklad i kväll och ser om gumman får det bättre i magen!

                                  "Hej jag heter Mollie och är på besök hos moster och kusiner men...sova är skönt!"

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så söt hon är!:) Klart att vi ska styra upp nått!:)

2008-10-06 @ 10:46:44
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0