Congratz!!

Igår fyllde världens bästa pappa 50 år och detta firades idag med smörgåstårta och annat gott. 

Pappa är en sån person som alltid ställer upp till 100% oavsett vad det gäller. Behöver man skjuts någonstans är han alltid på plats med en bil och skulle det vara så att han tex druckoit ett glas vin till maten så skickar han efter en taxi. Behöver man låna tex en stege och han inte har en så köper han en. Har man problem med bilen så är han ALLTID den som tar sig tid att hjälpa trots att tiden inte alltid finns till. Ja, ni kanske förstår var jag vill komma och en sån person vill man ju ge någonting lite EXTRA när han fyller år.

Därför satte vi oss i bilen tidigt en lördagsmorgon min syster och jag och brummade ner till Ö-vik där vi köpte pappa en moped ifrån hela familjen. Haken är att detta är just en sån moped som pappa länge letat efter men aldrig hittat. Gissa om han sken upp när vi öppnade garageporten och han såg moppen ;)


 



Min farbror, hans fru och mina kusiner var också med på kalaset så vi var några stycken trots att det bara var vår familj + dem....de är åtta i familjen varav sju var med idag ;)


   


Efter kalaset hägrade hockeyn som vi fick låna brorsan och hans tjejs lägenhet för att se (gratis är gott) då behövde vi alltså inte köpa hem matchen med risk för dålig sändning och hackig bild. Mollie sov hockey men är därför klarvaken nu så jag ska avlösa Fredde och försöka roa henne en stund (bad mood!).


 << kommer lillan att bli lika hockeyintresserad som mamma? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tur att han inte har mina fotogeniska anlag!

Vi längtar att träffa er med, jag ska passa på att snusa bebis! Innan hon hinner bli allt för stor,trollungen!

2008-10-18 @ 22:28:08
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: syster yster

fina bilder vännen =) Pappa var nog mer än nöjd!

2008-10-19 @ 19:45:43
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0