Åter en dag på stàn ;)

Idag var jag och Mollie på lunchdejt med min mamma, syster och mina småtroll hugo och Filip (systerbarn). Lillsessan Saga fick vara hemma med pappa. Vi smakade av den goda maten på COOP och sedan gick pojkarna lös nere på leksaksavdelningen. Mollie däremot kom plötsligt på att hon var hungrig så det blev ilfart hem för matning.

Jag ammade lillan och sedan var det bara att vända på klacken för då kom vi på att vi skulle in på stàn igen. Vi gick till en mäklarbyrå och beställde hem en tant som ska värdera vår lägenhet för här ska säljas! Vart vi ska ta vägen sedan är ju en annan femma=I.
Nåväl...Fredde och Mollie åkte hem och jag tog en "adjö-fika" på Wayne`s med tjejerna, Amanda åker till Paris imorgon för att stötta sin hockeyspelande pojkvän så då får vi väl lov att åka och hälsa på dem (typiskt att det skulle vara just Frankrike som är så tråkigt=P) Je parle un peu francais, c`est parfait!



Kommentarer
Postat av: mamma

Tråkigt men ändå kul med Amanda... Hon kommer väl hem utemellan så ni får träffas! Kramizar mamma

2008-10-10 @ 00:22:29
Postat av: Louise

Hörredu jag glömde fråga vad ni ger för ersättning?? Provade ge Felicia igår men hon blev vansinnig och vägrade.. vet inte om det var flaskan eller innehållet som var felet?

2008-10-10 @ 16:48:11
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0