Återhämtning!

Idag stannade Fredde hemma ifrån jobbet då jag mera bara går runt som en zombie här hemma. (Han hade kvar en semesterdag att ta ut). Vi har nämnligen en liten tjejja med ett otroligt temprament! Många skulle nog kalla det för kolik men hon har inte ont i magen utan gråter bara för att gråta...typ ! Och jo...ni som haft mindre "nöjda" barn vet att man blir lite "kocko" av detta så lite avlastning iband är mer än behövligt!

Fredde min ängel till sambo tog ut lillan i vagnen på en två-timmars tur kl.06.00 imorse så att jag fick sova! Så nu är jag go och glad igen och solen har tittat fram ute så när lillan har ätit blir det en låång promenad i det fina höstvädret ;)

puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0