Min dag

Idag har vi spenderat dagen på stàn då vi promenixade till BVC och mätte/vägde lillan och sedan blev det en snabb fika för att sedan skaffa en pappa åt lillan (Vi skrev faderskapspappren). Sedan vi bestämt att ha en någorlunda separerad ekonomi så gick Fredde med på att gå på lite shoppingrunda också (konstigt?). Vi våldgästade CK efter ett par strumpbyxor till lillan och själv investerade jag i ett par supersnygga "baggyjeans" (som jag har letat) !.
 
*********************************

Ikväll hade jag och lillan "tjejkväll" då pappa Fredde roade sig på gymmet. Vi mös i soffan till "Bonde söker fru" och jo...jag grät! Gråter man till såna program egentligen? Jag vet inte längre när man "ska vara" emotionell och inte då jag flännar jämt och ständigt! Aja, jag skyller, liksom allt annat också, på hormonerna=)!

Med lillans nya matsedel har jag numera också tid för lite bloggläsning så det passade jag på att göra medan lillan sov "ruset" av sig ;)


                                       (nog är det tur att vi skapades med TVÅ händer för en är ju alltid upptagen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0