Hm...får hon för lite mat?

Hallåj! Här sitter jag i lugn och ro vid datorn medan pappa Fredde ger lillan flaska. Amningen funkar perfekt men det är skönt att få lite avlastning när lillan äter stup i ett och då 1 timme åt gången och är sedan inte ens nöjd. Nu hinner jag ju med lite vardagslyx som att ja..äta och duscha tex ;)

För övrigt så gjorde vi Malin och Julius sällskap på en långpromenad idag och sedan tillbringades resten av dagen där hemma hos dem. Fredde hämtade upp oss vid tre-tiden så vi packade in oss i bilen och rattade mot Barnens Hus där vi shoppade loss i diverse nödvändiga barnartiklar som flaska, nagelsax osv...

Ikväll var det återträff med föräldragruppen och lillan sov sig igenom besöket ;) Vi stannade kvar ett bra tag efter att BM hade gått hem vilket ledde till att vi fick eskorteras ut för att hissarna stängts av för natten.

PSst! Lillan har just ätit klart efter en kvart och är helnöjd! Hon gråter inte ens utan ligger och halvsover...Whaat! Vi byter nog ut detta mål hädan efter så att lillan får gå och lägga sig mätt och belåten och kanske sova mer än två timmar innan hon vill ha mat igen som det har varit.


Nu ska jag krypa tätt intill mina älsklingar som myser här bredvid i soffan och sen är det GOD NATT för heela slanten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0