Fullt ös medvetslös

Hallå i lingonskogen!!

Idag fick jag en rejäl sovmorgon (igen). Lillan sov bra inatt igen och efter att jag matat henne och Fredde gett flaskan så fick jag somna om igen när de gick ut på promenad. Vi måste tyvärr ge lillan ersättning nu efter varje amning eftersom att hon är för lat för att äta sig mätt ur brösten - vem har hon ärvt latheten ifrån=P??

********************

Jag och lillan tillbringade större delen av dagen hos Malin och Julius och de små roade sig själva på golvet ett bra tag (innan Mollie kom på att det är såå mycket mysigare i mammas famn). Lillan fick ligga på mage för första gången idag och inte henne emot, hon gjorde dock inget försök till att lyfta nacken men...det är väl där latheten kommer in gen=P.

 

När vi kom hem hade Fredde "lagt ribban" och städat + skurat toaletten. Därför kontrade jag med en dammsugning + skurning av alla golv och ja..det var skönt att få det bortgjort ! Vi mättade våra magar och begav oss till Kåge och familjen "fullt - ös - medvetslös" (syster m familj) men en snabb visit blev det för min första fotbollsträning efter grav kallade. Jag hade aldrig hört ordet "framfall" förut men efter att ha fått en liten genomgång i vad det är valde jag att ta det VÄLDIGT LUGNT och bara stå i mål. Att man ska hålla sig borta ifrån träning i minst åtta veckor har jag heller aldrig hört men nu väntar jag gärna för inte vill man väl att maginnehållet ska ploppa ut där nere!

                                                  Vem sa att man inte kunde göra allt man gjorde innan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0