Snabbis bara...

Kikar bara in för att meddela att jag INTE har glömt hur man sätter in bilder på bloggen, tiden har liksom inte räckt till men idag/kväll ska jag nog få in några stycken (hur gjorde man nu igen=P?).
Idag är en sån dag då jag bara går runt och ler åt allting, lillan är nog den största bidragande faktorn då hon varit på bra humör och knappt gråtit alls! Kan inte komma ihåg att jag "klagade" på hennes humör så sent som igår ;)

Nej nu ska vi ut och skrapa is på bilrutorna och sedan brumma till Kåge och syster yster som jag hoppas har satt på kaffet ;)

puss!


Kommentarer
Postat av: syster yster

Jag har alltid kaffe åt kära syster =)

2008-11-01 @ 10:40:07
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0