"Morgonstund har guld i mun"

Igår kväll var vi bortbjudna på middag hos Josse, Jens och lilla Nova. Vi frossade i tacos och en supergod glasstårta "made by" Josse herself ?=P......
Efter maten säckade vi ner oss i soffan framför tv:n och "Family Guy". Jag har varit väldigt skeptisk till denna serie men jag måste erkänna att jag vek mig av skratt och nog tror jag allt att sviterna av för lite sömn gjorde sitt! En pokerrunda hann vi också med och trots att jag hade väldiga shjåå med att hålla reda på när man skulle knacka i bordet (checka, tror jag det hette??), höja, "lägga mig", osv så tror jag faktiskt att jag vann innan vi la in heela potten för att få ett avslut på spelet. Nåväl, vare sig jag kan spela poker eller ej så hade jag riktigt riktigt trevligt så det gör vi om snart vännen!!

Lillan sov otroligt bra inatt och var därför på ett strålande humör imorse. Vi låg läänge och gullade med henne och det syns att det händer saker för var dag som går. Jag pussade lillan på magen, hon tittade på mig och jag fick ett leende tillbaka. Det är dock väldigt tidigt att le vid hennes ålder så det var säkert en gas som vanligt men...DET VAR ÄNDÅ ETT LEENDE ;)

   
                                                           "Jag pillar lite i mammas näsa så kanske hon vaknar till"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0