Halloween igen =)

Nu börjar det närma sig Halloween igen men efter att ha överträffat mig själv två år i rad är jag lite splittrad inför det här med klädseln! Antingen tar jag mig i kragen och ordnar en fin dräkt men vad? Eller så går jag på partyt som den mjölkkossa jag är med pigmentfläckig hy och hängiga "mjölkspenor" MUUUU!!! kanske väljer det andra alternativet..ingen skulle då ta fel iaf ;)
Lillan behöver dock ingen klädsel för alla ser ju att hon är världens vackraste lilla prinsessa, mycket sötare än jag var på bilden nedan!

  
                               "Yabbadabbadooooo"   (det var en stenkul kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Frida du borde färga håret rött... helläckert ju!;)

2008-10-27 @ 14:06:29
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0