Godisdag ;)

Idag när Fredde och Mollie kommit hem ifrån deras rutinuerliga morgonpromenad gav jag lillan mat och sedan var det min tur att ta med lillan ut. Vi mötte upp Sandra och hennes mamma på stàn och dagen inleddes med lunch på Wayne`s. Vi gick en runda på jakt efter något fint att köpa men köpglädjen lös med sin frånvaro och likaså den där miljonen jag gärna skulle ha haft i fickan så vi vände klacken hemåt istället.

Vid halv fyra begav sig Fredde på hockey och därför köpte jag hem matchen och såg den i Mollies sällskap vilket är DET BÄSTA SÄLLSKAPET ;)
Just nu...väntar vi på finfrämmen, Johanna, Krister och Lucas är på intågande så jag hoppas att de är lika gottesugna som jag är för idag är det ju Lördag och DÅ FÅR MAN JU ÄTA GODIS ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Bild på "momme-troll" saknas i dagens blogg!!!

2008-10-11 @ 21:04:26
Postat av: Johanna, Christer & Lucas!

Tack för en trevlig kväll!

2008-10-12 @ 23:16:16
URL: http://minahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0