Dagen "D"

Idag är den stora dagen "D" då vi har visning på lägenheten och har jag städmani i vanliga fall så vet ni inte hur det har varit de senaste dagarna då jag drömt mardrömmar angående visningen om hur folk som gått och dragit fingrarna ovanpå tavellisterna och sprungit ut igenom ytterdörren pga av denna smutsiga lägenhet HJÄLP! Nu vet jag innerst inne att folk inte granskar städning, eller? Fast det är klart de gör! Jag själv gör ju det när jag går på visningar, kan inte låta bli! Jag hoppas dock att folk tittar på helheten och inte psst!...bakom elementen tex=P. Nej någon måtta får det allt vara, vi har smått och då hinner man inte vara någon "super-cleaner-woman" That`s It!

Nu ska jag dock se över det tonvis med tvätt som skriker om att äntligen få bli rent efter sisådär 6 veckor. Lillans "kräkisar" och kläder toppar listan på tvättning så mina och freddes kläder ligger ALLTID på botten av tvättkorgen och det ska bli spännande att se vilka kläder jag har egentligen för det minns jag inte ens=p

Åter till arbetet...

Kommentarer
Postat av: Louise

Lycka till på lägenhetsvisningen.. det kommer att gå galant ska du se!:)

2008-10-27 @ 14:07:02
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0