Cuz you had a bad day

"Mollie trollie" sov inte många timmar inatt och dock inte idag heller - kanske två på sin höjd. Hon har fortfarande väldigt svårt att sova själv. Hon somnar som en stock men vaknar lika fort igen, inser att vi inte är där och blir ledsen. Vi stryker henne i pannan talar om att vi är där, hon somnar om men vaknar när vi gått. Det är så vi har tillbringat dagen idag men vid elva tog vi med henne på en biltur för i bilen brukar hon sova gott. Inte idag för så fort vi stannade av blev det ledsamt och med dagens bensinpris blev det ingen lång tur utan "bara" en tripp till Kåge och Farmor/Farbror =)

                                "Jag skelar lite när jag är nyvaken men jag brukar få in skärpan ganska snabbt ;)"


Trots att lillan kom in som en liten virvelvind i våra liv och stökade om rejält så är jag världens lyckligaste och jag skulle inte byta bort en enda bajsblöja, kräkhandduk eller vakennatt för ett annat liv - vad gjorde jag innan egentligen?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad lik hon är dig!!:) Inte för att du skelar men:P Dom är så söta när dom gör det:P

2008-10-06 @ 10:49:13
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Louise

Felicia skelade jättemycket från början, men de flesta bäbisar gör ju tydligen det.. det är inte alltid så lätt för de små liven att fokusera blicken ;)

2008-10-06 @ 13:33:19
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0