Babyboom!

Inatt sov lillan heela natten i egen säng (när hon inte åt alltså vilket hon gjorde fyra ggr inatt=P). Därför har hon för första gången sedan hon föddes varit vaken på dagen istället och då i flera timmar (nöjd dessutom).
Vi hälsade på Malin och Julius och "Julle" den lilla sötnosen har nog tagit efter lillan för idag var det han som dejtade "John Blund".

 
 Mr Trötter  VS  fröken Piggelin ;)


Fredde fick agera tvåbarnspappa en stund medan jag och Malin fixade fika - visst "klär" han i att vara tvåbarnspappa? Eller kanske tre ;P??


 Lik mor men så himla SÖT ändå!

 Min min och bara MIN!! (lite Freddes också)

Kommentarer
Postat av: Sofia

MYYYS!:D Bilden på dig och Mollie var såå fin!

2008-10-06 @ 10:44:41
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0