Egentid är viktig tid!

Sådär..Nu har sessan sovit sedan några timmar tillbaka och prinsen min har jag just skickat i säng. Så vad gör man när båda "barnen" sover sent en fredagskväll? Jo..man bloggar litegrann  ;)!

Jag kan börja med att dela med mig av min kväll som spenderats i gott sällskap av Malin och julle som hälsade på väldigt passande eftersom Fredde spelade tennis med grabbarna ikväll ;) Det var ett krav vi satte upp innan lillan kom till världen, inte att han just skulle spela tennis men - EGENTID! Och hittills har det funkat väldigt bra och trots att dagen spenderas som bäst i sällskap av Mollie så är lite egentid emellanåt RIKTIGT skönt och behövligt! (jag tror att alla föräldrar kan bekräfta det) Då får man längta efter henne också!

För övrigt så har det varit rätt lugnt idag för nu när gud har besvarat mina böner och gett liten ro att vara nöjd och glad så vill man helst bara sitta hemma och titta på, mysa och busa med underverket så...det är precis vad vi har gjort idag!




                      (Bilden är lite oskarp min kamera har gått i pension!)


************************************************************
Psst! "Momme" jag saknar dig också jättemycket, vi måste ses snart!
/ditt mommetroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0